tiistai 28. elokuuta 2012

Asennetta!

Kuva täältä
Tämä viikko vierähtää vielä leppoisissa tunnelmissa, mutta ensi viikolla onkin ihan eri ääni kellossa. Olen oikeastaan aika tyytyväinen, että vietän parasta aikaa viimeistä kesäloma viikkoani, joten todellakin voin ottaa iisisti ja asennoitua ensi viikkoa varten. Lomaviikko vierähtää ihan rauhallisesti, ja on jo sisältänyt pakolliset käynnit Helsinki, Vantaa, Espoo akselilla, ja loppuviikkoa vietetään täällä iloisessa itä-Suomessa. Tarkoitus on vaan olla, urheilla silleen "rauhallisesti" ja hoitaa muutamia rästi juttuja pois päiväjärjestyksestä, ja nähdä myös tärkeitä ihmisiä.

Tänäänkin urheilin ihan vaan "rauhallisesti", PAH! Kävin uudelleen Bootcamp-tunnilla jonka piti tuleva pt:ni, ja voi että mihin rääkkiin me tunnilla olijat jouduimmekaan. Taisi olla aluksi puhetta jostain hieman "kevyemmästä" tunnista, mutta tuo tunti ei sitä ollut kyllä nähnytkään. Ja huomioikaa, tämä kommentti vain positiivisessa mielessä, sillä nyt olo on mitä mahtavin. Tuntuu, että energiaa on vaikka kuinka paljon (vaikka en pääsekään sohvalta ylös) ja olo on TOSI hyvä! Edelleen suosittelen kaikille kokeilemaan kyseistä tuntia, meette varmasti uudestaankin!

Mutta, maanantaina siis aloitetaan Fustra, ja aikamoiseen rääkkiin taitaa tämä tyttö joutua heti alkuun. Maanantaina luvassa siis alun mittaukset ja ensimmäinen treenikerta, tiistaina mun pitäis jotenkin kyetä Bootcamp-tunnille ja keskiviikkona saan levätä, jee! Torstaiaamu alkaa jälleen Bootcamp-tunnilta ja perjantaina treenataan sitten Fustran maailmassa. Mä oon niin rikki, tiedän sen jo nyt!!! Seuraavan viikon aikataulu näyttää aika samalta, mutta sitten tahti kiristyy, siitä sitten lähemmin, kun nyt päästään ensimmäisestä viikosta yli. Uskoisin, että se ensimmäinen viikko on varmaan se pahin, ennenkuin kroppa ja mieli tottuu uuteen juttuun, tai sitten olen todellakin väärässä :)

Kuva täältä
Mutta voi että mä oon innoissani, vaikka yhtään yhteistä treeniä (sitten heinäkuun näytetunnin) ei oo vielä ees tehty. Eli asenne on siis jo käännetty ensi viikkoon, ja aion psyykata itseni näiden tulevien kuukausien läpi, vaikka mikä olisi. Uskoisin, että ne haasteet koetaan pääasiassa ruokapuolella, mutta siitäkin selvitään, olen päättänyt! Nyt kuitenkin aion vielä nauttia, ja loppuviikon ruokalistalla on mm. Vety, suklaata, pala juustokakkua, irtokarkkeja ja ehkä jotain todellista roskaruokaa. Ja jos pt:ni luet tätä, ensi maanantaista alkaen näitä EI löydy ruokalistalta, lupaan :)

Mä alan venyttelemään, jotta pääsen aamulla sängystä ylös, mutta 
pirteää viikkoa kaikille
toivottavasti ilmat suosisivat ja vettä ei sataisi ihan kokoajan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti