perjantai 7. syyskuuta 2012

Mikä fiilis?

kuva täältä

no HUIPPU FIILIS!!!
Ei tätä oikein osaa kuvailla, mutta tää tunne on vaan niin huippu, sanat ei vaan riitä kertomaan!

Eka treeniviikko Fustran parissa on siis takana, ja voi että mikä matka tästä onkaan tulossa.
Lihaksia särkee, turha sitä on kieltää tai valehdella, ja ihan yhtä jumissa olen kuin viime viikollakin,
mutta jotain, jotain pientä on tapahtunut. Ja se jokin on tapahtunut nimenomaan pään sisällä, korvien välissä!

Oma ajattelutapa on muuttunut, ja toivon ja uskon tietenkin että tämä muutos on pysyvä.
Huomaan olevani paljon paljon pirteämpi kuin vaikka viime viikolla, ja jostain ihmeestä sitä energiaa on saanut kaivettua niin töihin, treeneihin kuin kaikkeen muuhunkin. Ja sain ihanaa palautetta, että se enrgisyys tarttuu, ja se on mun mielestä sitä parasta mahdollista palautetta, jota tässä vaiheessa voi saada. Ja ihanaa, jos saa oman energisyytensä tartutettua muihin, voi että!

Uuden, hieman askeettisenkin, ruokavalion myötä, myös ajattelutapa ruokailua kohtaan on muuttunut. Voi miten kammottavasti mä olenkaan aiemmin syönyt!!! Nykyisen ruokavalion myötä kaupassa käynti helpottuu kummasti, ja lista on aika lyhyt, mutta syömistä siinä silti on, ja paljon! Mulla on ollut aikaisemmin paha tapa jättää ruokailuja välistä, vedoten kiireeseen tietenkin, ja kaikkihan sen tietää miten siinä käy. Syödään sitten kun on aikaa niin kaksin käsin. Nyt kuitenkin otan aikani ruokailuun, ja varaan eväät mukaan töihinkin, jotta en vaan sortuisi mihinkään kiellettyyn. Mutta voi että miten hyvälle vastapaistettu pulla tänään töissä tuoksuikaan...mutta en sortunut, en tietenkään!

Ruokavaliosta tai kalorimääristä en sen tarkemmin ala kirjoittamaan, koska se on iso osa tätä juttua, ja mun juttu, josta olen tietenkin maksanut, joten tarkemmat yksityiskohdat jääköön vai minun tietoon. Mutta kuten varmaan arvaatte, on mukana paljon kanaa, rahkaa ja raejuustoa, NAM. Näitä herkkuja tarttui kauppareissulta mukaan, sillä sehän olisi paniikki, jos nämä loppuisi omasta jääkaapista!


Viikonloppuna luvassa on venyttelyä, venyttelyä ja venyttelyä, sekä lepoa, ja vähän töitä. Ensi maanantaina sitten jatketaan Fustralla, ja tiistaina luvassa Bootcamp, josta mä alan vähän kerrassa pitämään enemmän ja enemmän. Keskiviikkona suuntana on Turku työmatkan merkeissä, ja perjantaina sitten Fustran vuoro. Turun reissussa haasteellista on nimenomaan syöminen, mutta olen päättänyt kieltäytyä kaikista herkuista ja syödä vain suunnitelman mukaan, ja aion vielä onnistua tässä!

Ihanaa viikonloppua kaikille
toivottavasti siellä on energiatasot yhtä korkeella kun täällä!

P.S Niin, unohdin sitten täysin tekstissä kiittää mun ihanaa PT:tä, joka jaksaa tsempata uudestaan ja uudestaan, ja just sen tsempin voimalla jaksaa puristaa vielä yhden toiston, vaikka kuinka tuntuu pahalle. Kaunis kiitos jo tässä vaiheessa, toivottavasti jaksat tsempata mua jatkossakin :)

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa, että fiiliksesi ovat noin positiiviset! Ja usko pois, kun tuloksia alkaa näkyä niin ne fiilikset (ja yhtä kaikki motivaatio) paranevat entisestään! :)

    ps. Jos käyt S-ryhmän kaupoissa, niin suosittelen X-tra:n maitorahkaa, 500 g maksaa ainakin täällä Prismassa 0,99€ ja on mielestäni parempaa kuin mikään muu maitorahka! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Anna tsempistä :) pitääpä testata kyseinen tuote kun seuraava kauppareissu tulee eteen! Pirteää viikonloppua!!

    VastaaPoista