tiistai 11. syyskuuta 2012

Tunnelmia tiistailta!

kuva täältä
Viime postauksessa taisin hehkuttaa mahtavaa oloa ja fiilistä, ja voisin toistaa ne kaikki samat lauseet tänäänkin. Fiilis on siis mahtava, yksinkertaisesti! Juuri tältä varmaan pitääkin tuntua, ja kaikki saman fiiliksen kokeneet tietää tasan tarkkaan mistä puhun ja mitä koen juuri nyt! Tiedän myös, että ei tämä mahtavuus ikuisuuksia voi jatkua, mutta tämän tunteen muistamalla jaksaa varmasti niiden vaikeiden aikojen ylitse, kun niitä sitten kohdalle tulee...

Olen myös äärettömän ylpeä itsestäni! Olen onnistunut pysymään ruokavaliossa, ilman hairahduksia. Olen saanut aikatauluni ruokailuiden osalta myös kuntoon, ja kaupassa käynti on helpottunut huomattavasti. Ostokoriin menee nykyään kasviksia, kanaa, rahkaa ja raejuustoa, NAM! Ennen sieltä löytyi ihan jotain muuta. Sunnuntaina piipahdin myös synttäreillä, ja voi että mitä tarjoiluita pöydät notkuivatkaan. Mutta täyte- ja voileipäkakku maistuivat muille, ei minulle. Tuoksuttelin kyllä kaikkia herkkuja, mutta en lipsunut ruokavaliosta. Hyvä minä :)

Eilen vuorossa oli sitten taas Fustra-treenit, ja voi vitsi mitkä treenit olivatkaan! Toi mun PT on vaan ihan huippu, ei sitä liikaa varmasti voi hehkuttaa. Jos mulle ois ennen tuntia sanottu, että tuun tekemään liikkeitä joita tunnilla tein, EN todellakaan olisi uskonut! Ja en oikeen tahdo uskoa vieläkään! Voin kertoa, että tänään tunnen ne mitättömän pienet ja hyvin piilossa olevat vatsalihakset, ja todella hyvin. Puukeppi liikkui suuntaan jos toiseen, hyvällä ja vähemmän hyvällä menestyksellä, mutta pääasia että liikkui. Mutta, tämähän on vasta alkua, ja ihan alussa ollaankin. Treenejä Fustran parissa jatketaan perjantaina, ja oikein kauhulla odotan mitä kivaa mun päänmenoksi on keksitty tällä kertaa! Helpolla EN tule pääsemään, mutta eihän se tarkoitus olekkaan!

Tänään mahtavalla Bootcamp-tunnilla hiki vaan virtasi. Eilinen treeni tuntui takareisissä ja vatsassa, ja naama irvistyksessä puristin menemään, ei auttanut. Mutta fiilis treenin jälkeen on vaan NIIIIIIIN hyvä, on se hullua hommaa! Nyt onkin sitten tiedossa pakollinen parin päivän treenivapaa, sillä matka suuntaa huomenna aamulla kohti Turkua, työmatkan puitteissa. Kiva päästä reissuun hyvien tyyppien kanssa, mutta takaraivossa raksuttaa että pystynkö vielä tässä vaiheessa vastustamaan niitä kaikkia herkkuja mitä reissussa olisi tarjolla. Koulutuksen tarjoilut ovat varmasti ihan jotain muuta kuin mun ruokalista sanoo, mutta uskon ja luotan siihen, että hieman säätämällä saan ruokailut kuntoon. Pitäkää mulle siis peukkuja!

Näihin kuviin ja tunnelmiin, 
mahtavaa viikkoa kaikille!
kuva täältä

4 kommenttia:

  1. Mahtavaa! Miusta on aina niin ihana lukee näitä siun fiiliksiä :)

    Itsekin olin tänään fustraamassa, ja vitsit se on kyllä yhä edelleen kivaa puuhaa :) Tänään oli tosin vähän hankaluuksia saada pidettyä olkapäät takana Precorilla lämmitellessä, mutta jospa se pito taas ensi kerralla sitten löytyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anna taas tsempistä, ja pahoitteluni että kuittaus tulee näin viiveellä. Olin Turussa kouluttautumassa ja onnistuin vastustamaan kakkujen/pullien houkutukset :)
      Tsemppiä sulle treeneihin, ja toivottavasti flunssa ei iske.
      Mukavaa viikonloppua!

      Poista
  2. Tuo teksti kuullostaa niin kovin tutulta. Täällä takana viikon toinen Fustra, ja olo ihan loistava. Puukeppi liikkuu, vatsa pysyy tiukkana, ja se lapatuki :) Tsemppiä sinne ja mukavia treenejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kerttu! Tsemppiä sinnekin treenien pariin ja mukavaa viikonloppua!!!

      Poista