torstai 25. huhtikuuta 2013

Hallussa!


Mainiota torstaita kaikille!

Loistava vapaapäivä ja mahtavat treenit illan bootcampin parissa, vaikka puolessa välissä tuntui, että tähän loppuu, EI jaksa! Ajattelin kuitenkin, että mä oon selvinny rankoista kuntotesteistä, niin kyllähän mä yhden 45 minuutin bootcampin rämmin läpi! Uusi ohjelma oli siis ekaa kertaa testissä, vaatii varmaan vielä pientä hiomista, ja jotenkin tuntui että vauhti oli liian kova, tekniikat kärsi hieman muutamissa liikkeissä, mutta katsotaan katsotaan...voihan se olla, että parin viikon päästä vauhdin jaksaa taas ihan eri tavalla ja liikkeet helpottuu (HAH), mutta tänään mentiin kyllä lähes maksimisykkeiden parissa!

Ootteko jo kuulleet ton Elastisen uuden biisin? Siinä vois olla aivan loistava boostaaja treeneihin, vai mitä ootte mieltä? Aika osuvia sanoja!
" mä viihdyn epämukavuusalueel"
" tee tarpeeks kauan mitä muut ei jaksa, pian teet asioit joita muut ei voi"
" päät kääntyy, työ ei oo turhaa niin, tulokset laittaa turvat kii"
" kysyy tahtoo, kurii ja luonnetta, joita kukaan ei voi tehdä puolestas, mahotont ei oo"
" ite päätät sen, etit tiet ja keinos, tehtävä töit on, oikotiet ei oo"
" luovuttaminen ei oo mun vaihtoehdois"
" tää on mun hetki, tartu siihen kii"

Biisi on siis aivan huippu, ja ei toi Elastisen kroppakaan oo yhtään hassumpi :)

Reipasta loppuviikkoa kaikille, 
ja hei huomenna on jo perjantai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti