tiistai 30. huhtikuuta 2013

Yksi piste!

kuva täältä
Joku aika sitten kirjoittelin haaveestani, jota lähdin rohkeasti toteuttamaan. Selvisin haasteista joista en vielä puoli vuotta sitten olisi uskonut IKINÄ selviäväni. Jos joku olisi puoli vuotta sitten sanonut minulle, että juoksen huimaa vauhtia saati sitten ponnistan parin metrin muurin yli, olisin nauranut ja paljon. Selvisin kuitenkin eteeni tuoduista esteistä, ja ennen kaikkea ylitin itseni ja kaiken sen mihin olin uskonut.

Haaveen toteuttaminen oli osa muutostani. 20 kiloa ja suuren muutoksen kokenut elämäni kaipasi vielä jotain, ja se oli juuri tämä! Halusin testata itseäni, kokeilla omia rajojani ja haaveilla. Sitä minä todellakin tein, ja teen tietenkin yhä, mutta tämän unelman tavoittelu jäi yhden pisteen päähän jatkosta. Eli ei minusta poliisia tule, ainakaan tällä hakujaksolla, mutta hei, näin se elämä menee!

Aina voin hakea uudestaan, jos innostun. Tiedän, että mikään EI ole minulle mahdotonta, ja kuka tietää mitä seuraavaksi keksin. En ole pettynyt enkä surullinen, näin sen kuului mennäkin. Se ei ollut minun polkuni, vaan minä etsin polkuni uudelleen. Se, jos olisinkin päässyt jatkoon, olisi toki ollut huikeaa, mutta taistelin kyllä niin kovassa seurassa, että ei minua oikeastaan edes harmita. Ainut harmituksen aihe tällä hetkellä taitaa olla se, että nyt pitää keksiä mitä sitä alkaa kesän jälkeen puuhailemaan ja mihin kaupunkiin tästä suuntaisi, tuo olisikin ollut jo liian helppo ratkaisu kaikkeen!

Vaikka oman haaveeni tavoittelu jäi harmittavasti siihen pisteen päähän, en silti kadu mitään. Kokemus jonka sain säilyy varmasti mielessäni pitkään, en taatusti unohda sitä koskaan. En kadu sitä, että tein haaveestani julkista, ja kiitän kaikkia ihanista, kannustavista sanoista joita sain. Ja kiitos myös kaikille tukijoukoille, jotka kannustitte minua eteenpäin ja uskoitte unelmaani! Edelleen kannustan kaikkia tavoittelemaan unelmiaan, olivat ne sitten millaisia tahansa. Unelmia pitää olla, niitä pitää elää ja hengittää, ja elämä sitten näyttää mihin ne meitä ohjaavat.

Olipas painavia sanoja :)

Mutta hei, tänään on vappuaatto, työpäivä takana, ja hei mihin mä suuntaan, no salille!
Illalla sitten hieman herkkuja, ja huomenna ahertamaan töiden pariin! Huomenna on sitten jo toukokuu, ja ihan kohta on kesä...hmmmm, mistköhän sitä sitten alkaisi unelmoimaan! No kesästä, auringonpaisteesta, lämpimistä kesäilloista, golfkierroksista...löytyyhän niitä!

Reipasta vappua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Siulla on kyllä loistava asenne :) Jo itsensä voittaminen on ihan parasta, ja onkin hienoa miten sie osaat antaa sille arvoa vaikka harmittavasti nyt ei opiskelupaikan ovet auenneetkaan :( Älyttömän hienon työn sie oot tehnyt, pää pystyssä eteenpäin Hanna ja samaa tahtia eteenpäin!

    Ihanaa vappua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anna, oot huippu :) kiitos taas ihanista sanoista, mä arvostan niitä TOSI paljon!

      Poista